Autism ADHD

Specialiști AUTISM – ADHD

Noi lucrăm cu specialişti cu înalta calificare pentru a evalua, raporta, şi consilia cu privire la toate aspectele legate de Autism, Spectru autismului, Asperger, Dislexia şi alte dificultăţi de învăţare, ADHD

Rapoartele noastre sunt acceptate de CPR şi alte instituţii educaţionale şi de sănătate.

Evaluarea cuprinde:

  • O evaluare cuprinzătoare include teste formale şi informale, care sunt administrate pentru a determina capacitatea unui elev şi nivelurile de realizare academice.
  • Testele au drept scop evaluarea capacităţii generale şi a abilităţilor cognitive (citire, înţelegere, scris şi ortografie), a abilităţilor matematice fiind utilizate pentru a identifica punctele forţe şi punctele slabe.
  • Testele utilizate sunt standardizate şi omologate având licenţe de utilizare.
  • Se evaluaează interacţiunea copilului în toate mediile (acasă, comunitate , şcoală) şi nivelul abilităţilor de autonomie personală.
  • Rezultatele testelor sunt prezentate şi analizate într-un raport complex şi complet scris.
  • Recomandările sunt complexe şi se adresează oricărei persoane ( părinte, profesor de clasa, terapeuţi) care prin poziţia să faţă de copil le poate implementa.
  • Informaţiile incluse în acest raport pot sprijini cererile de includere în programul de intervenţie, recomandări către alte instituţii(şcoală), centre de intervenţie.
  • Evaluarea durează, de obicei, 8 ore pe perioada a 2 zile.
  • Dacă este necesară evaluarea abilităţilor matematice şi a memoriei de lucru, evaluarea se prelungeşte cu o ora.

Reevaluarea de etapă

Reevaluarea de etapă se realizează la intervale de 3 luni de la evaluarea iniţială.

Această este valabilă pentru acei copii care sunt incluşi în programul de intervenţie al centrului nostru pentru care a fost redactat un plan de intervenţie personalizat.

Scopul principal al acestei reevaluări este de a analiză pe baza datelor colectate şi a evaluării directe a copilului, nivelul achiziţiilor acestuia la dată evaluării.

Durata este de 2 ore, rezultatele se transmit părinţilor şi echipei de intervenţie.

Abordarea intervenţiei

În centrul nostru intervenţiile se bazează pe programe educaţionale ce au la baza principiile Analizei Comportamentale Aplicate (ABA, PECS, TEACC, Programe specifice educaţionale)

Elevi cu nevoi speciale de şcolarizare

Noi oferim elevilor cu nevoi speciale lecţii personalizate pe baza elaborararii unui program de studiu personal (Planului Individual de Educaţie IEP)

Toţi specialiştii care lucrează sunt calificaţi în domeniul educaţiei speciale şi au experienţă de lucru cu elevii cu nevoi speciale.

Specialiştii noştri lucrează cu elevi de toate vârstele şi pot furniza după şcoală programe de sprijin în centru de tip after-school.

Centrul nostru are dezvoltate parteneriate cu profesorii de la clasa, pentru a crea un program de sprijin unic pentru elevii cu dificultăţi de învăţare uşoare până la severe.

Serviciile noastre se adresează copiilor prezentând unul din următoarele diagnostice:

  • ADD / ADHD
  • Tulburări de spectru autist
  • Asperger
  • Dislexie, Disgrafie, Discalculie
  • Dispraxie
  • Tulburări în apariţia şi dezvoltarea limbajului (Logopedie)

Specialiştii noştri înţeleg diferenţele în preferinţele de învăţare ale copiilor şi au timp pentru a găsi soluţii la nevoile unice ale fiecărui elev.

Ei nu folosesc doar o singură metodă de predare, au experienţă în folosirea unor metode variate şi diferite care se pliază cel mai bine pentru fiecare elev.

Programul nostru include masă de prânz şi gustare de după amiază.

Orele: 12.00-18.00

Distribuie: