Evaluare psihologică

Evaluarea psihologică a copiilor cu ADHD

Evaluarea copiiilor cu ADHD reprezintă o etapă importantă şi necesită colectarea multor informaţii utilizându-se o varietate de metode.

Rezultatele evalurii vor conduce la stabilirea programelor de intervenţie comportamentale dar şi la cele de tip famacologic(dacă este cazul).

În cadrul Cabinetului nostru evaluarea se bazează pe un cumul de metode pornind de la observaţia directă, istoricul de dezvoltare, obţinerea de informaţii legate de comportamentele acasă(părinţi), la şcoală(profesori) şi comunitate, instrumente specifice(Scalele Conners, Memoria de lucru, CBCL, Scala motivaţională EMAS) şi probe neuropsihologice pentru testarea atenţiei şi funcţiilor executive.

Realizarea acestei evaluări din perspectiva multimodala este condusă de Psiholog clinician principal Iuliana Pantazi, cu experienţă de peste 12 ani şi care deţine certificare pentru utilizarea instrumentelor de evaluare.

Rezultatul raportului de psihodiagnostic va conţine concluziile de încadrare ADHD(subtipul DSM V) şi recomandările pentru intervenţie.

Este important de ştiut că ADHD poate fi adesea comfundat cu alte tipuri de tulburări din mică copilărie respectiv cele legate de comportamente active specifice vârstei, probleme legate de suprasolicitarea la şcoală, întârziere în dezvoltare, probleme educaţionale, probleme emoţionale sau tulburări de limbaj şi scris.

Notă.
Realizarea psihodiagnosticului se face utilizând instrumente clinice standardizate prin abordarea multimetoda (acasă, mediul educaţional, social)

Distribuie: