Programe de intervenție

Programe de intervenție în autism

Programele terapeutice au la baza Analiză Comportamentală Aplicată (ABA).

Noi suntem preocupaţi în mod special de dezvoltarea comportamentului verbal, interacţiunii, schimbării şi tranziţiei, comportamente şi răspunsuri, competenţe sociale şi procesare senzorială.

Ø Noi dezvoltăm abilităţile de participare şi măsurăm progresul prin evaluări şi observaţii obiective continue. Programul intensiv de terapie comportamentală ABA, se adresează cu precădere copiilor în vârstă de 2-6 ani, 5 ore zilnic program scurt şi 8 ore program lung, de luni până vineri.

Ø Dobândirea limbajului este prioritatea intervenţiilor noastre. Unele programe “stil vechi”, cer copilul să stea la masă şi să invate “etichete expresive”, în timp ce terapeutul spune: “Ce-i asta?”, sau cer copilului să identifice imagini atunci când terapeutul spune: “arată măr”.

Ø În acest mod, copilul nu este motivat să vorbească şi nu putem spune că odată ce copilul etichetează sau răspunde la întrebarea “ce este?” va folosi funcţional cuvintele.

Ø Obiectivele nostre în predare sunt legate de dezvoltarea motivaţiei copilului de a cere ceea ce doreşte cu devărat Ex. “Ceri măr pentru că vrei măr”;

Ø O componentă de baza în predare este legată de predarea în mediul natural. Mediul natural este mediul în care copilul dumneavoastră de obicei interacţionează cu oameni şi obiecte în viaţă de zi cu zi. În acest mediu abilităţile de învăţare şi de comunicare ale copilului ar trebui aplicate într-un mod funcţional.

Ø Predarea în mediul natural uneori nu este atât de uşoară, de aceea noi am construit programe de predare şi de intervenţie în mediul nostru.

Ø La centrul nostru vom demonstra cum să construiţi oportunităţi NET şi cum să aplicaţi predarea pentru copilul dumneavoastră într-un cadru natural. Multe abilităţi, cum ar fi abilităţile sociale, de comunicare şi abilităţi de joc se pretează pentru predarea în mediul natural.

Ø Specialiştii noştri creează un echilibru în predare între DTT şi NET, pregătindu-i astfel pe copii pentru şcoală unde nu există predarea în DTT. Noi suntem preocupaţi de stilul de învăţare al copilului şi în acest sens la evaluarea iniţială punem în evidenţă acest aspect legat de învăţare şi găsim abordarea cea mai bună.

Ø Colectarea datelor, monitorizarea, graficele vin să contureze progresul copiilor din centrul nostru legat de învăţare şi generalizare.

Ø Noi avem răbdarea necesară construirii unui pairing cu copilul dumneavoastră şi de aceea va aşteptăm!

Distribuie: